dehaze Menu
Home / Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Ik heb een klacht. Wat is de klachtenprocedure?

U kunt uw klacht over een product of onze dienstverlening indienen door contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan per e-mail, telefonisch of schriftelijk.
- U ontvangt een ontvangstbevestiging van uw klacht. 
- U ontvangt binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op uw klacht.

Onze gegevens vindt u op deze pagina.

Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat ook de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (via www.sgc.nl).

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

 

Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op. We gebruiken cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Voor meer informatie verwijzen we je naar onze cookieverklaring.
Accepteer geselecteerde cookies