Alle informatie over het plaatsen van een bestelling bij Lamp #1

Hoe plaats ik een bestelling?

Stap 1: Artikel(en) in winkelwagentje plaatsen
- Zoek het artikel of de artikelen die u wilt bestellen op.
- Selecteer het product en klik op 'in winkelwagen', hiermee komt het product in het winkelwagentje
wil je verder winkelen? Dit is geen probleem. Het geselecteerde product blijft in je winkelwagentje liggen.
Gaat u verder winkelen, dan kunt u rechtsboven in het scherm het winkelwagentje zien en welke artikelen hierin zitten. 

Stap 2: Vul uw gegevens in
- Als u in de winkelwagen bent, kunt u eventueel een actie of kortingsbon toevoegen.
- Klik in de winkelwagen op 'Ga door naar afrekenen'. 
- Vul alle gegevens in.
- Bent u klaar? Klik dan op 'Plaats uw bestelling' om de bestelling af te ronden.

Stap 3: Inloggen of registreren
- Indien u al klant bent, kunt u inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord.
- Bent u een nieuwe klant, dan kunt u zich direct registreren. We vragen vervolgens om de benodigde gegevens zodat we uw account kunnen aanmaken.

Stap 4: Betalen en afronden
- Nadat u hebt ingelogd of geregistreerd, krijgt u een overzicht te zien met de volledige gegevens van uw bestelling.
- Nadat u dit gecontroleerd heeft, klikt u op 'bestellen met betalingsverplichting'.
- Hierna is uw bestelling geplaatst, afhankelijk van de gekozen betaalmethode krijgt u een vervolg instructie.

Stap 5: Orderstatus
- Na uw bestelling wordt u via het opgegeven e-mailadres op de hoogte gehouden over de status van uw bestelling.
- U krijgt een e-mail op elk moment dat de status van uw bestelling wordt gewijzigd, zo blijft u continu up-to-date met recente informatie.
- U kunt uw bestelling gemakkelijk volgen in het gehele proces.
- Ook kunt u van ons een e-mail verwachten wanneer wij de bestelling verzenden, zodat u deze kunt volgen via Track & Trace, indien van toepassing.

Heeft u de orderbevestiging niet per e-mail ontvangen? Kijk dan even of deze niet door u spam filter geblokkeerd is. Is dit niet het geval? Neem dan contact met ons op via e-mail, social media of via 084-8771140.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is ontvangen?

Als u bij ons een bestelling plaatst, ontvangt u van ons een bevestigingsmail. Als u deze niet heeft ontvangen, dan is uw bestelling waarschijnlijk niet goed bij ons binnen gekomen. Twijfelt u, dan kunt u altijd even contact met ons opnemen via onze live chat of bellen met 085 065 4776 of mailen naar info@lamp1.nl.

Wijzigen of annuleren

Wanneer u iets wilt wijzigen in uw bestelling of uw bestelling gedeeltelijk of geheel wilt annuleren, is dat uiteraard mogelijk. U kunt dit aangeven via de mail (info@lamp1.nl). Het is belangrijk dat dit zo snel mogelijk na uw bestelling gebeurt, want zodra uw bestelling verzonden is, kan er helaas niets gewijzigd worden.

Levering

Als u uw bestelling op werkdagen vóór 20:00 uur plaatst en betaalt, zullen wij deze nog dezelfde dag verzenden. Daarnaast heeft u bij Lamp #1 altijd 2 jaar garantie en 60 dagen recht van retour!

Lamp #1 verstuurt uw pakket met PostNL. Indien u op werkdagen voor 20:00 uur besteld en betaald met iDEAL, Creditcard, PayPal, Bancontact/Mistercash of SOFORT Banking, dan wordt uw bestelling de volgende werkdag aangeboden. Dit is het geval bij 96% van de zendingen, maar is helaas niet voor 100% gegarandeerd.

Afleverschema PostNL

Besteld1e bezorging   2e bezorging   
Maandag voor 20:00u Dinsdag Woensdag
Dinsdag voor 20:00u Woensdag Donderdag  
Woensdag voor 20:00u  Donderdag   Vrijdag
Donderdag voor 20:00u    Vrijdag Zaterdag
Vrijdag voor 20:00u Zaterdag Maandag
Zaterdag Dinsdag Woensdag
Zondag Dinsdag Woensdag 

 

Bezorging op zaterdag
Bestellingen worden ook op zaterdag bezorgd.

(Verzend)gegevens op Mijn Account
Alle gegevens omtrent uw bestelling kunt u ook terugvinden in uw Mijn Account omgeving, indien u beschikt over een Lamp #1 account. Indien u die heeft, dan kunt u inloggen in onze webwinkel en deze gegevens bekijken.